KENAPA VIVIX MAHAL DAN SANGAT ISTIMEWA?

Vivix merupakan minuman tonik dengan kandungannya berasaskan dari tumbuhan istimewa yang mampu melawan radikal radikal bebas dalam badan kita.

 Kandungan utama:

🌿MUSCADINE GRAPE
🌿ELDERBERRY
🌿PURPLE CARROT
🌿POLYGONUM CUSPIDATUM

Kesemua tumbuhan ini sangat kaya dengan POLIFENOL iaitu kelompok zat kimia yang tinggi antioksida yang berasaskan nutrien dari tumbuhan.

 FUNGSI VIVIX

DNA kita dilindungi oleh sejenis topi kromosom yang dipanggil TELOMERE. Bila sel kita lemah, radikal bebas mudah masuk dalam sel badan. Radikal radikal ini akan menghakis TELOMERE dan menjadi semakin nipis dan akhirnya masuk ke dalam DNA. Sebab itu terjadinya pelbagai penyakit kronik.

Ramuan dan kandungan yang terdapat dalam VIVIX mampu melawan radikal radikal bebas ini  yang boleh merosakkan sel sel sehingga peringkat DNA dalam badan kita akibat dari cara pemakanan, gaya hidup, sinar UV dan persekitaran kita yang tidak sihat dan penuh dengan pencemaran.

Selain itu, kandungan vivix iaitu RESVERATROL yang telah terbukti dapat  membaiki sel sel yang rosak ini juga berfungsi untuk mengaktifkan sejenis protein iaitu SIRT1 Gene yang berfungsi untuk:

🌟Meningkatkan metabolisme badan
🌟Membantu organ dalam badan tahan lebih lama
🌟Beri tenaga pada organ
🌟Kurangkan keradangan akibat darah tersumbat dan pergumpalan darah yang boleh menyebabkan jantung shut down
🌟Limitkan sel sel yang rosak dari merebak akibat dari radikal radikal bebas yang masuk dalam badan
🌟Perlahankan dan pecahkan protein AGE (Advance Glycation End product) yang bahaya kerana boleh menyebabkan salur darah tersumbat dan saraf mengeras dan tak berfungsi dengan baik.
🌟Baiki semula saraf yang mengeras dan  rosak
🌟Bantu pulihkan fungsi normal organ organ dalam badan
🌟Meningkatkan penghasilan insulin dalam badan bagi mereka yang mengalami kerosakan pankreas

Melalui RESVERATROL, SIRT1 akan diaktifkan ➡ berfungsi dalam  MITOCHONDRIA pada setiap sel (MITOCHONDRIA: kilang tenaga pada setiap sel dalam badan)➡ MITOCHONDRIA akan jana lebih tenaga ➡ meninggkatkan metabolisme badan ➡ buang AGE pada salur darah dan saraf ➡ tingkatkan dan bantu pulihkan fungsi normal organ organ badan.

 ELLERGIK ASID
🔹Terdapat dalam tumbuhan berries contohnya Muscadine Grapes
🔹Berfungsi sebagai:
- ‎Anti virus
- ‎Anti bakteria

 FLAVANOIDS
🍒 terdapat dalam Elderberry
🍒 dapat meningkatkan imun badan dengan bertindak sebagai anti-virus dan anti-bakteria
🍒berfungsi untuk melindungi:
-Jantung
-‎Athma
-‎bertindak sebagai anti-keradangan
-‎mengurangkan stress

Boleh dilihat pada masa kini, ramai sangat rakyat Malaysia khususnya yang menghidap pelbagai penyakit kronik sehingga boleh membawa maut akibat dari pemakanan, gaya hidup dan pencemaran alam sekitar.

Oleh itu, VIVIX adalah supplement kesihatan yang terbaik untuk mencegah kita dari sebarang penyakit penyakit kronik dan dalam masa yang sama, sebagai antipenuaan. Siapa yang tak nak, wajah dan tahap kesihatan lebih muda dari umur sebenar kan😉

Untuk order dan pertanyaan lanjut, boleh hubungi

Norhafiza Yusoff
Your Most Trusted SID
017-7042085